Iarba de Romania

Am fost pentru prima data in Anglia, saptamana trecuta; acolo oamenii stau, merg, fug si se joaca pe iarba, in parcuri sau pe-alaturi, pentru ca asa e normal la ei.

(in imagine – o raritate: iarba englezeasca fara oameni stand)

Practic e multa lume insirata peste tot pe unde nu sunt tablite care sa spuna invers.

Ma gandeam azi cum ar fi sa ma intind si eu pe-aici, prin Bucuresti, intr-un parc sau intr-o zona verde si de ce ar zice lumea ca sunt ori beat ori bolnav…

Dar mi-am dat seama repede de ce: nu reactiile oamenilor sunt deplasate, pentru ca romanii sunt la fel de normali la cap ca si altii, ci iarba e problema!

Cum spunea un prieten, iarba din Romania daca n-ar fi plina de rahat de caine, cioburi de sticla de bere, cuie, ulei ars de masina, verde-de-paris si inca ceva ce imi scapa, atunci iarba din Romania ar fi in Anglia.

Lasă un răspuns

